tel.: +420 257 913 038
e-mail: info@spectrum.cz
tel.: +420 257 913 038
e-mail: info@spectrum.cz
Úplné znění zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) ZDE >>
Na zakoupené zboží se vztahuje záruka 2 roky, tato doba se počítá od okamžiku dodání zboží.
Jestliže chcete zakoupený produkt reklamovat, držte se následujících instrukcí:
Vždy si schovávejte doklad o nákupu (účtenku nebo fakturu), kterým v případě reklamace tímto prokážete, že byl produkt zakoupen u SPECTRUM CZ s. r. o.
V případě, že k nám reklamovaný produkt posíláte přepravní službou (Česká pošta, PPL, DPD apod.), přiložte kopii dokladu o zaplacení a průvodní dopis, kde stručně popište vadu výrobku. Pokud lze poškození opravit, máte nárok na bezplatnou opravu. Zákonná lhůta na opravu produktu je 30 dnů od doručení reklamovaného zboží na naši adresu.
Reklamace zasílejte na adresu:
SPECTRUM CZ s. r. o.
Hornická 288
252 25 Jinočany
V případě jakýchkoli dotazů ohledně podmínek reklamace nebo průběhu Vaší reklamace pište na email: reklamace@spectrum.cz nebo volejte na číslo +420 257 913 038.
Firma SPECTRUM CZ s. r. o., se snaží poskytnout zákazníkům nadstandardní služby a prvotřídní kvalitu všech výrobků. Ale pokud se zákazník domnívá, že má právo zakoupené zboží reklamovat, nechť se drží níže popsaného reklamačního řádu. Ten určuje způsob komunikace mezi zákazníkem a firmou, jestliže se zákazník rozhodne využít reklamace.
Zákazník, který je nespokojený se zakoupeným produktem nesmí svým jednáním porušovat níže uvedený reklamační řád. Každý zákazník má právo na prostudování reklamačního řádu, prodejce mu toto právo nesmí upírat. Reklamační řád musí být umístěn na internetových stránkách prodejny nebo v kamenném obchodě.
Jestliže zákazník zaregistruje na zakoupeném zboží vadu, má právo výrobek u prodejce ihned reklamovat.
Jako vadné se zboží neuznává v těchto případech:
Záruční doba trvá přesně od okamžiku, kdy bylo zákazníkovi předáno zakoupené zboží. Trvá 2 roky, výjimku však tvoří použité zboží, které může mít záruční dobu zkrácenou až na 1 rok. Pokud je uplatněna reklamace a výrobek je vyměněn za nový, záruční doba trvá opět v plném rozsahu, a sice 2 roky. Po celou tuto dobu má zákazník nárok reklamovat vadné zboží.
Právo na bezplatnou opravu ztrácí kupující ve chvíli, kdy neoprávněně pověřil třetí osobu k opravě poškozeného produktu.
Jestliže je reklamace oprávněná, má prodejce povinnost předat zákazníkovi stvrzenku o reklamaci (s časem a místem reklamování zboží a s termínem dodání nového či opraveného výrobku). Zákazník smí na vyřízení reklamace čekat déle než 30 dnů pouze ve výjimečných případech a po osobní domluvě s prodejcem.
Jestliže zákazník nepřevezme opravený či nový výrobek do půl roku ode dne vyřízení reklamace, má prodejce nárok na likvidaci tohoto výrobku.
Výrobek v okamžiku předání do rukou kupujícího musí odpovídat kupní smlouvě, v opačném případě má prodejce povinnost zdarma opravit tento výrobek tak, aby byl v souladu s kupní smlouvou. Výrobek musí být buď bezplatně opraven, nebo nahrazen za nový. Pokud není výrobce schopný toto zaručit, má zákazník právo na slevu nebo úplné odstoupení od smlouvy. Ovšem jestliže sám zákazník zavinil poškození výrobku nebo o nesouladu s kupní smlouvou věděl již před pořízením výrobku, veškeré výše uvedené nároky ztrácí.
Jestliže není výrazně ovlivněna kvalita, vzhled či funkčnost zboží a jestliže je možné vykonat opravu v zákonem dané lhůtě, jedná se o výrobek s odstranitelnou vadou. Zákazník má v tomto případě nárok na opravu zdarma a bez zbytečného odkladu. Odstranitelná vada spadá do kategorie neodstranitelných vad v případě, že byl výrobek již více než dvakrát reklamován a ta samá vada se objevila i po třetí.
Jestliže je běžné používání výrobku doprovázeno zásadními komplikacemi, jedná se o neodstranitelnou vadu. Zákazník má nárok na výměnu produktu, popřípadě na zrušení kupní smlouvy. Jestliže je výrobek neodstranitelně poškozen, ale tato vada nebrání v jeho běžném užití, má zákazník nárok na slevu.
O rozsahu poškození rozhoduje vždy jen prodejce!
Jestliže je podaná reklamace a prodejce ji shledá neoprávněnou, máte nárok na vyjádření soudního znalce, který sepíše posudek. Vzniklý spor řeší příslušný soud v případě, že se posudek soudního znalce liší od tvrzení prodejce a ten stále nehodlá reklamaci uznat.
E-shop www.spectrum.cz Vám dává nárok na vrácení či výměnu výrobku bez udání důvodu, když splníte následující podmínky:
SPECTRUM CZ s. r. o.
Hornická 288
252 25 Jinočany
Naše propagační materiály jako letáky, časopisy aj. nám se zbožím vracet nemusíte.
V případě, že nakupujete přes internet, není problém zboží do 14 dnů od převzetí vyměnit. Jestliže chcete výrobek vyměnit za jiný, držte se následujícího postupu:
SPECTRUM CZ s. r. o.
Hornická 288
252 25 Jinočany
Poštovné nehradí naše společnost, ale Vy jako zákazníci.
Může se stát, že kupující dodané zboží nechce a rozhodne se nevyužít možnosti bezplatné výměny zboží. V tomto případě máte jako zákazník možnost zboží vrátit, držte se následujícího postupu:
SPECTRUM CZ s. r. o.
Hornická 288
252 25 Jinočany
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR):
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz