Osvětlení do prodejny
Nejprodávanější
Říká se, že světlo prodává a je to pravda. Osvětlení prodejny i obchodu by mělo navozovat vždy příjemné emoce a lákat zákazníka ke vstupu a motivovat ke koupi. Nabízený produkt díky správně zvolenému led osvětlení prodejny vypadá atraktivnější a více zaujme. Z obchodního hlediska jsou výkonná LED světla nepostradatelná a je třeba světla správně a rovnoměrně rozmístit po celé ploše prodejny. Nejčastější využití je kombinace vestavných bodových LED svítidel a lištových LED systémů osvětlení, u kterých se dají polohovat a posouvat reflektory přímo na zboží. Využití najdou i výkonné LED reflektory s funkcí zoom, u kterých lze přesně nastavit úhel vyzařování podle konkrétního typ nabídky nebo slevové akce. Díky 3 fázovému systému lištového osvětlení, který může být jak přisazený ke stropu, vestavný do podhledu tak i závěsný na lankách, můžeme dosáhnout až 3 úrovní svícení. Kvalitu vyzařovaného LED světla určuje především index CRI, který by měl mít v prodejnách hodnoty nad RA 90+, tzn., že se jedná o světlo věrné dennímu spektru. Zobrazované barvy jsou pak stejné jako ve skutečnosti. Do polic je vhodné osvětlení z LED pásků, které by mělo mít správně zvolené hliníkové profily a difusory, nejlépe s asymetrickým vyzařováním. Světlo pak přesně míří kam má, tzn. na zboží a neoslňují zákazníky. Do určitých typů obchodní prostor, např. s klenbami, se hodí profesionální lankové systémy. I s nim lze velmi dobře pracovat a mimo bodových reflektorů se z nich dají svěsit i závěsné lampy. Velmi specifické je bodové LED světlo do vitrín, pro zdůraznění detailů zboží. Nabízíme řešení i pro nasvícení čerstvých potravin, masa i pečiva. Umíme si poradit i s osvětlením venkovní reklamy prodejny a to jak prosvícením loga, tak nasvícením reklamního štítu správně zvolenými LED reflektory.